Yeah!

Nu är jag nöjd och glad igen=) Tänk vad lite träning kan göra susen. Jag tycker det är helt rätt att läkare kan ordinera träning för personer som mår dåligt i stället för att ge dem mediciner. Självklart fungerar ju inte detta på alla, det förstår jag, men tror starkt att det i alla fall kan hjälpa några.

Jag fick tagit på mig träningskläderna och grenslat cykeln. Fast det blev ingen lugn tur, då jag återigen satte klockan med tidtagning på armen. Tänkte att om jag redan mår skit, så är det lika bra att ta i så jag nästan svimmar, för jag kommer antagligen må bra efteråt. Å jag hade rätt=) Har just käkat pizza med sambon min och nu myser vi framför tv:n.

Dagen annars:

Frukost: en tallrik gröt med russin och mellanmjölk

Mellanmål: 2 knäckemackor med honung

Lunch: Pastafjärilar med stekt lök och kronärtsbottnar+ smör och grillkrydda (Har mina smörperioder=)

Efter träning: En banan

Kvällsmat: Pizza ala flöt med bearnaiesås, vitlök, ägg, peperoni, ananas, å lite kött

Träning: Cykel ute cirka 50 minuter

OBS!!! Alla tjejer som var med på förra "tjejträffen" på allebike, nu är det dags för en ny! Å det kanske finns någon som vill hänga på denna gång? Vi kommer cykla ute cirka 2 timmar, sedan äta och bowla. Hör av dig om du är sugen.

                     Puss och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0