Vårkänslor

Sune fick hink och spade utav farmor och Jan. Han satt som ett litet ljus och grävde i säkert 30 min.

 

Emil tvättade cykeln. Eller snarare cyklarna...



Vi åt härligt god älggryta med kokt potatis och lingon till lunch



Och framförallt! Min lille kille har snaggat sig. Eller...hans farmor klippte honom.



Lille plutten har blivit stor. Bebishåret är borta



Dagen annars:

Frukost: En tallrik gröt med russin och mellanmjölk

Mellanmål: 2 knäckebröd med keso och lite avocado+ en kopp grönt te

Lunch: kokt potatis, älggryta och lingonsylt

Mellanmål: 2 riskakor med honung

Kvällsfika hos grannen: En kanelbulle

Nu: Ska äta nån kvällsmacka...

Blev tyvärr ingen träning ikväll=( Känner mig så sjukt hängig, men är ej sjuk. Mamma funderar på om jag kanske har blodbrist. Det tror ju inte jag då, men frustrerande är det i alla fall. Ska se om jag piggnar till snart annars får jag väl gå till farbror doktorn...

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0