Strax lägga mig

Ja, jag ska faktiskt "bara" göra detta inlägg, hänga tvätten och sedan lägga mig. Ska ta med mig lite tidningar i form av skvaller, träningstiding och mattidning. Skvallertidningen köpte mamma till mig för ett tag sedan. Hon tycker jag hänger med lite dåligt i kändisvärlden. Det må vara sant, men jag tror faktiskt att jag överlever ändå=)

Idag har jag fått ihop lite kroppsrörelse. I like!

            Här är kort från gymmet


Dagen:

Frukost: Som vanligt fast med lite honung också

Lunch: Som igår+ en avocado

Mellanmål: 2 knäckebröd med keso+ en kopp grönt te

Efter träning: En banan

Kvällsmat: Kött och grönsaker i ugn+ en klick flötig bearnaisås+ ett halvt glas rött. (Hemma hos mina föräldrar)

Träning:

Förmiddagen: 3 varv runt byn cirka 1,30 timmar

Eftermiddagen: Gymmet 1 timme. Halva tiden på crosstrainern

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0