Strax big brother utröstning

Tja.
Tycker allt att jag lyckades rycka upp mig lite nu i eftermiddag. Lotta fyllde år igår och hennes dotter fyller år idag, så de skulle ha kalas klockan 17.00. Tidigare idag funderade jag starkt på att ringa återbud,(varit jättedeppig och trött även idag), men sedan tog jag mig i kragen och gick under jord.
Ned i våran källare alltså... Där satte jag mig på Emils testcykel=träningscykel och rev av ett 30 minuters intervallpass, så svetten bara spruta=) Kände mig mycket piggare och gladare efteråt! Så nu är vi nyss hemkomna från kalaset och jag ligger på soffan å väntar på big brother utröstningen.

Dagen:

Frukost: Som vanligt

Mellanmål: 4 knäckemackor hemma hos mina föräldrar meed allt möjligt gott på=)

Lunch: Couscous med kasslergryta

Kvällsmat: 2 mjuka tacobröd med tacotillbehör+en liten cheescakebit

Träning: Testcykel 30 minuter


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men gumman e du nere:-(!!

Vi kom hem igår kväll så hör av dig när du vill ses så ska vi göra vårat bästa för att rycka upp dig!!

Stor puss på er..

2011-03-20 @ 21:39:32
Postat av: Lotta

Hej lilla Anna, tack för igår. Är jätteglad att du inte ringde återbud utan kom hit och minglade!

Kramis

2011-03-21 @ 08:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0