Härlig brud söker...

Jag somnade till när jag skulle natta Sune. Var så himla gott att lägga sig ned och bara vara tyst. Insåg dock att det var lite för tidigt att sova klockan 19.00.
Dagen:

Frukost: Som vanligt

Mellanmål: En banan

Lunch: Råris, chili con carne, hare covarts (Glömmer hur detta ord stavas varenda gång!)

Mellanmål: 1 knäckebröd med philadelphiaost och 1 med keso och röd paprika+en kopp grönt te

Kvällsmat: Hare covartsen som var kvar samt chili con carne+ massa vatten! Blivit jäkla starkt under dagen!

Träning: ÄNTLIGEN!
Morgonen: Promenad med Sune i vagnen med Johanna och Love som sällskap. Cirka 40 minuter

Eftermiddagen: Gymmet med Maria Styrketräning och cardio 25 minuter
Sammanlagt: 1,40 tim

Imorgon kväll är det jag som håller i spinningpasset=) Välkomna!

           Jag och fräscha Maria på gymmet 
Jag tappade för övrigt den hemska sårskorpan på läppen idag

Maria är som sagt helt och hållet singel! Är du en thailändsk LÅNG man så ligger du bra till, men det är absolut inget måste=) Hon är en pigg och levnadsglad tjej som söker en självständig MAN mellan 27-35. Du måste tycka om att röra på dig och det är ett plus om du är cyklist( Tycker jag i alla fall) Är du intresserad så kan du höra av dig till mig med en presentation på: [email protected] För innan du kan gå på en otroligt trevlig date så måste jag sätta en godkändstämpel i baken på dig!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Halloj!!

Vilka pinglor!!Ja blir det inte napp för Maria nu så vet inte jag vad som ska till alltså!!!!

Kram på er!!

2011-03-02 @ 22:12:42
Postat av: emil

Fasiken. Jag ska visa detta för alla jag känner i cykelsvängen. Maria går inte säker en sekund tror jag =)



Solhälsningar/ E

2011-03-03 @ 07:18:16
Postat av: Anna

Tjaa Susanne!!! Kul att du kikat in=) Hoppas allt är bra med dig.

2011-03-03 @ 21:30:23
Postat av: Gunnar

Hmm, jag känner en lång thailändare som gillar att röra på sig, fast inte cykel utan sån där thai-kampsport håller han på med, men vad är egentligen skillnaden? Båda saker är livsfarliga? (Säg inte emot nu Anna, du vet hur farliga de är...) Fast han kanske är lite för mycket lammkött då han bara är 25. Jaja, säg till om du vill ha hans nr för intervju :P

2011-03-06 @ 00:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0