Ont i magen

Jag börjar få en väldans träningsvärk i min mage. När jag och Maria var på gymmet igår så körde vi ett skitabra magträningspass! Det tar endast bara cirka 8 minuter. Du gör en övning i taget och håller på i 45 sekunder åt gången. Hur simpelt som helst! Hon fick detta pass av en polis inför förra årets bikinisäsong. Nästa vecka tänker jag börja köra det varannan dag.  


Sitter i soffan och har just stoppat i mig lite kvällsmat. Blev lite senare än vanligt, då min huliganson (underbart söt sådan) var klarvaken när jag kom hem från träningen. Han somnade för typ en kvart sedan. Ingen idé att ens tänka tanken på att han skall sova längre imorgon bara för att han la sig senare. Det händer inte=(

Kvällens spinningpass gick bra, tyvärr många som hade avbokat sig, men vi som var där var ett gott gäng! Just det ja, jag kom lite för tidigt. Trodde att passet börjadet 17.45 men vi har ju flyttat det till 18.00...Hann så med att värma upp på cross trainern en stund.

Imorgon bär det av till Borås stad för att hälsa på väninna Madde!

Har förresten varit hos min kära mormor och hälsat på. Hon tycker det är så kul med sune=)
Sedan sprang vi på en av mammorna med sin son på Ica. Vi bestämde oss för att käka lunch på Kaffekoppen i Sollebrunn. Mys pysigt!

Dagen annars:

Frukost: Som vanligt

Mellanmål: En banan

Lunch: Tacobuffé

Mellanmål: 2 knäckebröd med philadelphiaost+ en kopp grönt te

Efter träning: En gainomax

Kvällsmat: Råris (Lite), chili con carne och keso naturell+ ett glas c-vitamin

Fysisk aktivitet: 20 minuter crosstrainer följt av 60 minuter spinning.
Sammanlagt: 1,20 timmar.

Någon av de närmaste dagarna kommer jag att dela med mig av polis-magträningsprogrammet. Håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hallo!!!

du det där magträningsprogrammet kommer jag snappa upp direkt!! jag var på alle igår och gick på bandet i 30 minuter, skit trist eftersom jag inte får bli direkt anfådd,,,men det var ljuvligt att få på sig träningskläderna!! mumma!

ha en härlig dag!

kram åsa

2011-03-04 @ 09:52:38
Postat av: Lisa

Tjenare bruttan..nu har ja hittat hit igen;-)!

Jag e grymt imponerad av dig gumman, fan va du kör på me allt & så lilla godingen på de!!

Dax att smitta av dig på mig nu, du kan ju börja me att dela me dig av de där magövningarna=)!



Nu kommer snart storprinsen hem, härligt!

Vi ses efter gc sen, stor puss på er!

2011-03-04 @ 23:09:44
Postat av: Anna

Ja, erkänn att man blir piggare av att bara ta på sig sina träningskläder! Gott att du fick promenerat lite=) Trevlig helg kramkram

2011-03-05 @ 21:13:37
Postat av: Anna

Kul att du kikar in Lisa=) Och kul att du blir imponerad. Inte för att jag gör nåt extremt, men ändå=) En utav anledningarna till att jag startade denna blogg är just för att jag ville inspirera andra. Ha det så gott på GC nu så hör å ses vi!

2011-03-05 @ 22:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0