Körv utan mos

                       Kvällens mat



Men jag har hunnit med annat också! Som till exempel



    2011-års PREMIÄRTUR PÅ CYKELN =)



Riktigt gott å få trampa ute. Jag börjar bli trött på spinning. Kommer ju ingenvart=( Sedan är det så mycket skönare med frisk luft och när jag stack ut var det cirka 4 plusgrader.

Dagen annars:

Frukost: Som vanligt

Mellanmål: 2 knäckemacka med keso och kaviar+ ett halvt glas mjölk

Lunch: Emils  couscous röra med grönsaker och bacon

Mellanmål: En banan

Efter träning: En Gi muffins( nu har jag bara en kvar, skönt) + 2 riskakor med honung

Kvällsmat: KORV Dansk go röd korv med senap, ketchup och remoulad 4 st korvar och två korvbröd

Träning: Cykel utomhus cirka 1 timma=)

Nu är det strax Big brother utröstningen!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Snygg & snabb ser du ut när du står vid cykeln...

Sjuukt avundsjuk och imponerad! Kram

2011-03-14 @ 08:39:59
Postat av: Alexandra

gott med korv :D

2011-03-14 @ 08:52:58
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Åsa h

Ååååååååh anna vad sjukt snabb du ser ut! Igår var man väldigt sugen på att springa eller cykla ute! På fredag ska jag testa o springa lite!!!

Kram kram

2011-03-14 @ 10:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0