"Gratis kläder"

                                    2 nya tröjor

Ljuslila

 Typ rosa...heter det ceris då eller?

I eftermiddag åkte jag och Sune med min pappa in till Alingsås för att slå ihjäl lite tid. Det är trevligt att bo på landet, men ibalnd står tiden bom still. Vi kikade lite i affärer och lät Sune leka av sig i lekrummet som de har i stan. Sedan kom syster och gorde oss sällskap. Vi åt middag tillsammans på thaien.

På cubus "fick jag 2 koftor". Det stod att en kostade 199:- men köpte man 2 så skulle det bara kosta 300:-. Pappa sa att han kunde betala den(ibland blir man lite bortskämd=) Väl framme vid kassan, kunde jag gå med i cubusklubben, helt gratis och då få rabatt på en tröja. Så 2 tröjor kostade sammanlagt 218 spänn! Det kallar jag Gratis! Nästan i alla fall =)

Dagen annars:

Frukost: Som vanligt

Lunch: Som igår

Mellanmål: 2 knäckebröd med keso, en halv avocado, en clementine+ en kopp grönt te

Kvällsmat: thaimat på stan. Ris med räk-och grönsakswook i sötsur sås

Ska äta någonting mer ikväll.

Träning: Ingen. Mitt knä ballade ur lite idag...Lite stelt, liksom svårt att böja ordentligt...Snart är la jag helt jävla handikappad å får satsa på dataspel eller något annat trist i stället. Typ world of warcraft.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Gumman



välkommen till de handikapadesgäng, vissa brukar kalla det ålderns rätt. Fan vet om det inte är någon som jävlas med oss. Men nu till lite roligare saker.



Jag har anmält mig och betald cykelvasan så nu är det bara att träna till den oxå. Var lite nere i måndags verkar som att det knasar med arbågen ska ringa till ortopeden nästa vecka. Har inte ont eller så men kan inte vrida helt.



Har en vecka kvar till jag ska börja cykla ute men idag var det premiär för löpningen ute i stormen. Skit kul så nu kommer alla korta pass genomföras ute.



Kram Åsa

2011-03-23 @ 21:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0