Go middag

                     Dagens lunch


Jag och Nunisen har promenerat med Johanna och hennes två söner. Vi fick ihop nästan 3 hela varv runt byn. Vi måste hållt ett ganska bra tempo, då det endast tog 1 timme och 30 minuter...Sune somnade nästan direkt och vaknade då vi hade en liten bit kvar. Han fick totalbryt, precis som förra gången=( Antar att han var hungrig denna gång, för han åt en ordentlig potion med lasagne när vi kom hem.

Igår hittade jag lite "ny-gamla" tröjor i ett utav mina skåp=) Nice.
Denna gröna tröja från bik bok till exempel. Av lite längre modell så jag har svarta tajts till idag.
Och Nunisen har lärt sig att fjortispluta med munnen. Ha,ha!


Ja, just det! Jag gjorde ju för sjutton magpasset innan promenixen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0