Fortsättning på förra inlägget

Jag var helt utmattad efter löpningen men också nöjd. Utmattad var bara förnamnet, 10 minuter efter detta kort togs blev jag helt förstörd=( Fick en fruktansvärd huvudvärk, började frysa och blev allmänt kass. Jag skyndade till skafferiet och smällde i mej den sista chokladen som jag gömt för Emil högst upp till höger, samt ett dussin med russin. Tog en snabb dusch( mest för att jag inte orkade stå upp), fixade i ordning käk och tog mig ett stort glas med resorb.
Efter maten kröp jag och Sune ned under filten på sängen och innan jag visste ordet av, så stensov vi båda två. 3 timmar senare vaknar jag, fortfarande helt förstörd och med en hemsk huvudvärk=( Pillar i mig en alvedon och lite mellanmål. Nu mår jag väl ok, men inte 100. Har fortfarande huvudvärk och är allmänt sliten. Skit vad lite löpning kan göra med en=(

             Direkt efter löpningen



  Mamma och Sune tränar på att promenera


Dagen annars:
Frukost: En tallrik gröt med russin och mellanmjölk

Innan träning: 2 riskakor med philadelphiaost

Efter träning: Typ 10 rutor russin-och mandelchoklad samt extra russin

Lunch: Tacos i 2 mjuka bröd

Mellanmål: 2 knäckebröd med keso+ en kopp blåbärste ( Måste handla mer grönt te en dag)

Kvällsmat: Sallad med tacoköttfärs (Ganska trött på tacos nu faktiskt...)

Träning: Sprang 2 varv runt byn Drygt 35 minuter

Trevlig kväll! Själv ska jag försöka bita ihop och hålla mig vaken i 10 minuter till, för då är det big brother!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0