Första passet avklarat

Yeah! Har just avklarat magpasset. Ska försöka få till det några gånger i veckan.


Har legat en stund i solariet idag med. Helt fantastiskt underbart skönt var det! Hade kunnat legat där hela dagen, bara tagit drickapauser emellanåt, men det hade nog inte mitt skinn tyckt om lika mycket.

Vi har varit på allebike och hängt lite. Det gör vi alltid när Emil kommit hem.
           Här är jag och bästaste Lotta!



Imorgon kväll håller jag i spinningpasset klockan 19. Det ska bli kul med lite miljöombyte=)

Dagen annars:

Frukost: Som vanligt

Mellanmål: Ett knäckebröd med messmör

Lunch: På stan. Potatis, kött och grönsaker

Mellanmål: En banan

Mellanmål: 2 knäckbröd med keso+ en kopp GRÖNT te (Idag har vi storhandlat!)

Strax: Emils hemmagjorda tomatsoppa med vitlöksbröd

Träning: Vila, men blev magpasset i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Åsa

vilka pinglor!!!!



ses ikväll! skall nog inte träna men jag umgås gärna en stund :-)!



kram kram

2011-03-09 @ 08:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0