En härlig dag!

Älskade sonen

Trots halvbra sömn, så blev dagen riktigt nice. Nunisen och jag for till Ica i Sollebrunn och handlade, sedna hem för lunch och en härlig lunchnap. (Inte power) Tog på oss ytterkläder och gick hem till Johanna och hennes grabbar. Vi var väl ute cirka en timme. Sune tränade på att gå i sina nya skor.

 Lite ostadigt

Dagen annars:

Frukost: Som vanligt

Mellanmål: En banan

Lunch: Pytt i panna+ två stekta ägg samt rödbetor och oliver

Mellanmål: En clementine

Fika hos Johanna: En cocostopp och 3 knäckebröd med smör och ost+ en kopp grönt te

Efter träninng: En gainomax

Kvällsmat: Gammal casslergryta och spagetthi

Jädrar vad jag har käkat denna dag! Fast jag var ju uppe i ottan också=)

Träning: 45 min spinning med intervaller

 


Kommentarer
Postat av: emil

Sicka finisar. Ser ut som Sune håller på att försöka gå i splitt eller vad det heter =) Ni är för goda.



Kram på er älsklingar!

2011-03-23 @ 08:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0