Äntligen piggare

Nu känner jag mig lite piggare. Har haft två dagar då jag inte gjort många knop, men det behövdes nog lite vila.
Sitter å myser med Emil i soffan. Vi har ätit lite kvällsmat och druckit ett glas vin. Tidigare ikväll tog hela familjen en lugn och skön promenad runt byn, samt att jag gjorde magpasset innan duschen.

                   Jag och Nunisen tidigare idag



Emil tog kortet i smyg då vi stensov, han tyckte tydligen att vi såg lite roliga ut...

Dagen annars:

Frukost: som vanligt

Mellanmål: Ett äpple

Lunch: Som igår

Mellanmål: 2 knäckebröd med keso och en halv avocado+ en kopp grönt te

Kvällsmat: Ungsrostade grönsaker och kallskuren kassler+ lite remoulasås och ett glas rött

Träning: Lugn promenad och cirka 8 minuter magträning

Hoppas vara ännu piggare imorgon så jag kan få till ett riktigt träningspass.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0