Power!

Vi är hemma hos mina föräldrar nu och har just ätit kvällsmat. Jag är mätt och nöjd med livet igen. Kan väl erkänna för er som inte känner mig så bra, att jag har ett jädra temperament emellanåt. Vilket jag inte alltid är så väldans stolt över.
Bestämde mig i alla fall till slut för att följa med Emil till Alingsås. Där fick jag mösat mig in till gymmet och tränat morskroppen lite. Den blir ju faktiskt inte snyggare av att bara ligga på soffan och önska, önska att saker och ting ska hända. 
Dagens matintag och träning:

Frukost:
En tallrik med gröt, russin och mellanmjölk

Lunch: Ungsbakade rotfrukter och fiskbullar i räksås

Mellanmål:En Dahlblads bar ( Fudge crisp är underbart god!)

Kvällsmat: Kycklingsallad

Ska äta någonting mer litet innan jag lägger mig.

Träningen blev på gymmet 40 minuter och löpning på bandet 20 minuter. Jag sprang fortare idag än sist, så det känns fint.


Kommentarer
Postat av: Åsa

God morgon!



idag var denna kvinna uppe 04:15 för att susa till jobbet 04:45.. undra hur fresh jag kommer vara ikväll... typ ofresh! Niclas har stora planer för mig ikväll.. på dubbeltramp cykeln..tack för den :-)! tror jag umgås med PÅ SPÅRET istället, heheh!

KOmmer ni iväg på en mys/tävlingshelg själva?! Vi skall heja på Emil hemifrån ivarje fall!!

Kram kram

2011-01-07 @ 06:43:22
Postat av: Anna

Fytti farao vad tidigt du var uppe då! Det var jag iofs med, på dass. Somnade strax efter det igen. Ja, det blir Me and my Love själva=)Känns lite konstigt, men samtidigt spännande.

2011-01-07 @ 16:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0