Stenhårt pass!

Kvällens body pump pass var inte att leka med. Träningssalen var full med folk och Karin körde stenhårt med oss. Jag fick i princip maxpuls av varenda övning och då snackar vi styrketräning! Jag kände inte av den onda nacken överhuvudtaget, hade liksom inte tid till det.  Fast nu känns den kan jag lova=) Idag kunde jag även göra utfallen fullt ut, så foten är definitivt mycket bättre och det gläder mig.
Sitter och väntar på min kära Emil som är på väg hem från ett top secret möte i Köpenhamn. Det skulle snackas shimanoprylar och komponenter för år 2012.

Dagen:

Frukost:
En tallrik gröt med russin och mellanmjölk

Lunch: Emils tomatsoppa med couscous och en burk med pizzasallad

Mellanmål: 2 knäckebröd med keso och en halv avocado. OCH en bit choklad 65%+ en kopp cappuchino 

Innan träning: 2 riskakor med messmör

Efter träning: En gainomax med blåbärssmak

Kvällsmat: 3 knäckebröd med 2 kokta ägg, kaviar och en halv avocado

Dagens aktivitet:

Förmiddagen:
Långpromenad med min pappa och Sune i vagnen drygt 1,30 timme.

Kvällen: Body pump 1 timme.

   Här kommer ett litet kort på Sune och hans vän Hilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0