Rapportering

Familjen Petterson/Lindgren har inte gjort särskilt många knop idag. Vi har varit totalt körda i väggen båda två, vet inte riktigt vad det kommer sig. I eftermiddag lämnade jag i alla fall grabbarna hemma och åkte med min mamma till Alingsås. Vi gick en snabbis på stan, tog en mysig fika och storhandlade sedan på Willys. Jag unnade mig en biskvi till koppen med te idag. Den var god, men hell to big, så jag lämnade en tredjedel...Nu har vi stoppat lite mat i magen och Sune har ingen vidare lust för att somna, så han har suttit med oss en stund. Nu gör vi dock ett nytt försök, eller snarare Emil, då jag sitter här och skriver.

                     Hela familjen samlad i soffan

Min lugg ser asflötig ut, men den är bara lång och stripig. Måste fixa frissen snart. Sune sitter och smockar i sig russin. Här har han typ 7 stycken i munnen samtidigt. Emil är bara fin och väldigt trött...

Dagen

Frukost: En tallrik gröt med russin och mellanmjölk

Lunch: Ungsbakad lax från igår tillsammans med ris och vitkålsallad

Mellanmål: 2 riskakor med messmör

Fika: En biskvi+ en kopp grönt te

Kvällsmat: Fläskytterfilé med sallad
                      Kvällens måltid


Dagens fysiska aktivitet:
En promenad runt byn med Emil och Sune. Cirka 40 minuter.

Imorgon hoppas jag att det är lite mer fart på oss. Ska se om jag inte kan provspringa med foten lite...

Kommentarer
Postat av: Åkergatan

Sötsnutar!

2011-02-04 @ 21:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0