Nytt försök

Nu har jag och Sune sovit middag tillsammans, 2 härliga timmar fick vi ihop. Jag tycker det är ännu skönare att sova middag än att sova på natten faktiskt.
Förut var jag som sagt och tränade. Jag kände mig inte alls särskilt motiverad i morse när jag vaknade. För det första hade jag ställt klockan på 07.15 och när jag skulle gå upp, då ville Sune sova mer. Å hur ofta händer det att han villl sova på morgonen?! För det andra så har jag fortfarande ganska ont i nacken och det strålar liksom ut i skulderbladet.
Men va fasen! Jag fick i alla fall mösat mig ur sängen, stoppat i mig lite gröt och åkt till gymmet. Tanken var att springa 20 minuter(bara för att känna hur foten kändes) och sedan vara med på body pump.

När jag kom till gymmet så var det näst intill helt öde, förutom en kvinna och gissa vad hon gjorde?! Jag kände hur frustrerad jag blev, det liksom bubblade inom mig, men jag fick tagit mig samman och klev upp på cross trainern i stället med ett leende på läpparna( då hon sprang bredvid)
Jag hade ändå turen att komma då hon nästan sprungit klart, så jag hann gott och med mina 20 minuter på löpbandet, å sjutton vad det gick bra att springa! Trodde aldrig jag skulle säga att jag tycker det är skoj att springa, men idag var det faktiskt det=)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kul att du kunde springa. Själ var min aktivitet 45 minuter löpning och sjukgymnastik. Men idag fick jag slita ont med löpningen benen var stumma och ville inte men jag körde 45 min i alla fall.



Ikväll blir det pasta sedan ska vi kolla på Jamie ett nytt matprogram där rätterna inte ska ta mer än 30 minuter. Sådant gillar jag. Imorgon blir det krosstrainern och föreläsning.

2011-02-09 @ 18:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0