Borde aldrig

ha svarat i telefonen som jag just gjorde. Trodde att det var från det ena jobbet som jag sökt. i stället var det farbror doktorn som undrade hur min fot och knät mår. Jag sa att de nästan var helt återställda och undrade när jag kan börja trampa cykel igen. Jag fick lov att börja i dagarna=), men ta det lugnt. Undrade också om det var okey att tävla 1:a maj i kvänum,( Trodde svaret va glasklart ja) å det var det tydligen inte. ??!!!!!!???? Det är ju skitlångt dit. Jag gav mig inte utan försökte lirka lite med honom och sa att tävlingstiden bara är lite drygt 30 min, då tyckte han att jag var envis....Tänk att man kan bli så lack på bara ett så kort samtal. Skit! Skit! Samtidigt är det ju jättebra att doktorn brys sig, eller vad han nu gör...följer sina doktorregler...I´ll be back å då jävlar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pluttan! Du ska vara rädd om dig och vara glad att en läkare bryr sig. Det hör inte till vanligheterna, jag vet. Du ska se att du snart är pigg som en mört. Vi håller tummarna för jobbet. Kram

2011-04-14 @ 17:51:12
Postat av: Sara

Jag tror inte det finns någon tävlanden som följt läkarnas råd till punkt och pricka. Känns det bra på hårdträning innan och att du inte blir sämre av hård träning så skulle jag köra. Ibland får man tänka på att mata psyket också ;)

2011-04-14 @ 18:36:49
URL: http://mtbsara.blogspot.com
Postat av: Anna

Tjo Sara!



Härlig din mage börjat att bli nu=)



Nä...man får ju absolut inte vara dum bara för att man så himla gärna vill tävla. Men som sagt, känns det 100 på träning så ser jag ingen anledning till att avstå från tävling.

2011-04-14 @ 20:35:30
Postat av: Åsa

Ta det nu lugnt, jag har ont i armen fortfarande sedan helgens bowling.

Det är bara dumt att köra igång för tidigt. Risken är att du inte får träna på flera månader.



Njut av solen som vist ska komma till helgen och ta korta turer och njut av dem på cykeln.



Kram

Åsa

2011-04-14 @ 21:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0