Blääääääää

Before



And after



Ja... Behöver jag säga mer?

Jag och Emil har varit på Säters golfbana och skidat. Hur i hela fridens namn lyckas jag ALLTID ha bakhalt? Nu hade jag ändå nyvallade skidor. Sist jag kunde åka fort och tycka att det var roligt med längdskidåkning, var när jag typ var 9 år och joinade den lokala skidcupen. Emil försökte dock trösta mig med att skidorna inte passar längre, då jag hade dem för typ 10 år sedan...Ja, ja tänker jag, det kanske ligger nåt i det...
- Eftersom du är tyngre nu. Tillägger han. Då är det väl för sjutton mig det är fel på?! Jag väger la typ 10 kilo mer, nu än då.- Dumma Emil!

Det positiva är ändå att jag lyckats hitta mina skoinlägg til löparskorna. Efter att i flera år har undrat vart de möjligtvis tagit vägen, så finner jag dem i pjäxorna! 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Klart att det är Emil som är dum! Och klart att det är fel på skidorna! Puss/ Lotta

2010-12-18 @ 12:25:29
Postat av: Anna

Ja, det är självklart! Nu ska jag och Nunis sova middag.puss

2010-12-18 @ 14:08:51
Postat av: Jenny

Haahhhaaaaaha,det var faktiskt det roligaste på länge! U made my day! :D Både jag å pappa asgarvade!!

2010-12-23 @ 15:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0