smärta, shopping och tävling

Hej. Ligger och ammar Ebbe, sen vill jag sova. Vänster mjölktank e nog dåligt smord, lr så e d grus i maskineriet. Det gör förbannat ont när lillen suger tag:-( Idag har det varit en toppendag från morgon till kväll! På fm. Mötte jag upp min väninna och hennes snart 2 månaders bebis. Vi åt frukost på mc. Donalds( låter äckligt, men var Gott) sedan var det dags för amning( vi lyckades synka båda samtidigt. Efter det så hann vi med två affärer, sedan lunch och återigen amning. Vännen min var tvungen att åka hem och hämta stortjejen på dagis. Jag och Ebbe stannade kvar ett par tim till. Jag har köpt mej några turkosa detaljer att smycka vardagsrummet med:-) d blir fint!! Ikväll har vi varit på cykeltävling. Andra deltävlingen i dalaserien av 7. Sune och Emil tävlade. Sune var bland de allra yngsta och han va jätteduktig. Han va jättestolt för han trodde att han vann. Söta söta Sune. Nu sova här. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0