ont så in i...

Det e med tårar i ögonen som jag skriver detta blogginlägg. Min kära lilla son Ebbe som endast e drygt en månad, har retat gallfeber på mig de sista timmarna. Jag har varit riktigt sur och nu när jag sitter här med söndetslitna bröstvårtor och tittar på underverket som äntligen...(jag vågar ej säga ordet) så får jag lite dåligt samvete över att jag kunde vara så irriterad. Men, efter ett dygns ammande på bb, så gjorde d inte ens så här ont. Vänster vårta e lika vit som på ett gammalt lik som flutit i land någonstans. Å ont så in i bängen:-( la mig med grabbarna vid 19.30- tiden och hoppas iaf. Få somna inom en snar framtid. Nu slutgnällt för denna gång. För övrigt har vi varit på kosläpp idag. Underbart att se alla lyckliga kossor få komma ut på grönbete:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0