nu kommer ni kunna se bilder

Morgon. Sitter vid köksbordet och njuter av frukost och en kopp kaffe. Jajamensan, du läste rätt. Jag börjar bli gammal, så nu e d gött med en kopp på morgonen. En annan sak jag med börjat med e instagram. De trodde jag faktiskt aldrig att jag skulle börja med. Men jag är otroligt less på att inte kunna lägga ut kort från min mob på min blogg!! Min instagram e: pettersonanna med ett s, så som jag egentligen stavas. Nu ska d fixas lite här, sen en sväng till mataffären. Emil är på väg till Arlanda, för att resa vidare till Holland. Ha en bra dag! Ps: jag är ännu inte i tankar att lägga ned min blogg.

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Klart att Petterson stavas med ett S. Annars är det helt fel ju .-)

Kul att höra att ni har det bra! Är ni lite längre i Alingsås får ni gärna svänga förbi oss och hälsa på om ni vill!

Kramkram

Svar: Jajamensan!!
Anna Petterson

2013-05-13 @ 21:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0