hej å hå

Kära nån. Här flyger dagarna iväg och idag insåg jag just att jag snart fyller 29 år. Närmare bestämt nu på torsd, huuuah. Min kära mormor som blev 92 år, sa alltid att hon aldrig blev äldre än 25:-) själv tänker jag inte bli en dag mer än 29. Det är nu mitt liv är på topp! Jag har allt jag kan önska mig, jag har familj, underbara vänner, är frisk och ett hus som jag stortrivs i. Vad mer kan man begära?! Jo en bikini med, nu när sommaren är här. Jag var i en specialbutik i Falun idag(eftersom jag är lika lång som Napoleon var och har groteskt stora bröst så behövs d riktiga grejer.) Jag hade två st. Att välja på?!??! Stort utbud d finns för oss missbildade. Det e liksom tacken mam får. Den va iaf. Väldigt skön och snygg på, så den hängde jag undan till löning/födelsedagscash. Idag va Sune i tidningen. Både på framsidan och i. Linslus! Nu sova här. God natt. För er som ej vet så har jag skaffat instagram och där heter jag Pettersonanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0