en bra dag med familjen

Hej. Dagarna bara springer iväg här. Jag är totalt uppslukad av mammabubblan. Har typ inte koll på vilken månad eller dag det är. Hänger inte med vad som händer i vida världen överhuvudtaget. Men vet ni, jag Skiter å sånt just nu. Är bara lycklig och glad och det som är viktigast just nu, är att min familj mår bra och trivs:-) jag har förresten lyckats få till 2 längre promenader de sista dagarna. Underbar känsla att bli lite svett, få frisk luft och ta en dusch efteråt. Denna dag har varit toppen! Och ikväll har det fixats lite i trädgården.( inte sjutton trodde jag att jag skulle klippa buskar och rensa land självmant!) Men jag njutet faktiskt av det med:-) imorgon är det sista dagen med hela familjen på ett bra tag framöver. Sedan ska Emil t Holland, Tjeckien och Usa... Nu sova. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0