Bästa 1:a Maj

Hej. Sitter vid köksbordet med en kopp kaffe och macka med brieost. Sååå gött!! Ebbe hänger i bärselen på magen och utanför fönstret är resten av mina grabbar. Tänka sig att jag har 3stycken:-) jag som tidigare i livet trodde att jag aldrig kommer finna " den rätta" nu sitter jag här med hus, Emil och barn och skulle tom. Tänka mig giftemål. Det ni! Idag står d trädgårdspyssel på schemat och jag tänkte få upp ljusare gardiner. Ikväll ska vi på finmiddag hemma hos en vän med andra vänner. Der blir en bra dag:-) skänker en tanke till alla på 1:majloppet i Kvänum idag. Mountainbiketävling som jag varit på de sista typ 16 åren. Huuah vad tiden går. Ha en fin dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0