29 bast

Jaha, då får man ställa in sig på att bara över en natt ha gått från 28 år till 29, märkligt... Har haft en otroligt mysig dag, trots ca 4timmars sömn inatt. Ebbe kan vara riktigt knölig emellanåt. På morgonen lämnade jag Sune hos dagmamman, jag och Ebbe for vidare till Falun. Där träffade jag bästa Erika och hennes två väldigt trevliga väninnor:-) vi lunchade ihop och gick vidare till Decoria. Det e min favvoaffär för tillfället! Sedan hem, hämta Sune. På Em. Kom svärmor och svärfar med paket. Inklusive en prinsesstårta. Jag fick massa fina och mycket bra saker. Tack!! Av Emil fick jag en ordentlig bikini som ej e för liten lr sitter knas och en fin blombukett från han och barnen. Blev alldeles tårögd. Nu sova. Trött och helt slut. Tack alla ni som skickat gratulationer och till er andra, Blääää. Nä då skoja bara;-)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis lilla söta Anna på födelsedagen, försökte ringa dig ikväll men du hade nog gått och lagt dig...
Hoppas du haft en härlig födelsedag, present får du som sagt när du kommer ner...

Kram

2013-05-23 @ 22:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0