Tjock. nej tack.

Aldrig mer tjock. Inget illa menat mot er som är stora. Det är upp till var och en och ja,jag förstår att d både kan vara gener, sjukdomar eller annat som ligger som grund för att en människa har problem med övervikt. Men nu är ju detta som sagt min blogg och mina funderingar som jag vill dela med mig av. Och då säger jag, aldrig mer tjock! Fast d kan jag ju inte så noga veta, för saker och ting händer i livet. Men så länge jag kan påverka min kropp genom att leva sunt och må bra, så tänker jag göra det. Denna gång har jag ju sim sagt gått upp ca 5kg mindre än förra graviditeten, fast jag mår sämre nu. Antagligen för att Sune redan kom i v 38 med planerat k-snitt. Nu går jag som sagt in i v. 41 på lördag och min kropp har så smått börjat samla på sig vatten. Jag ser fram emot bebis och att få gå långa härliga promenader med vagnen. Sedan framöver även kunna trampa cykel igen och börja styrketräna lite. Ska bli kul att komma i form igen:-) ny sova här. Imorgon beräknat födelsedatum... Tror ej på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0