som en dö guldfisk

Go kväll. Ligger på soffan och ska strax förflytta mig till sängen. Tidigare kanske jag berättat att jag drabbats av graviditetsalzheimer(satt diagnosen själv) minnet var ju rätt Kass innan jag blev gravid, men sedan har det eskalerat:-( för ett tag sedan, fick jag avsluta kvällarna med att skriva minneslapp till mig själv. De kunde typ se ut såhär: Anna. Idag ska du lämna Sune kl 8.30, hem och hänga tvätten, laga lunch, ringa doktorn och sedan hämta Sune. Nu har det dock blivit lite bättre tycker jag... Idag skulle Sune vara en heldag hos dagmamman. Själv hade jag Big plans. Efter att lämnat syrran på praktiken och S hos dagmamman, så for jag till mataffären. Där gick jag gata upp och gata ned i slow motion och boostade mig lite. Är liksom som avkoppling. Men när jag väl kom fram till kassan, vart jag helt slut:-( tanken denna dag var att laga mat, baka bullar och fixa lite. Det slutade med att jag släppte allt och kröp ned i sängen igen. Siv från 11-13, då klockan ringde. Jag skulle på föräldragrupp, men orkade ej ta mig ur sängen... Jag somnade om och sov 1 tim till. Hämtade syster på praktiken och vi uträttade några ärenden på stan. Hämtade S kl 17 och middag hos grannen. Deras son fyllde 2 år:-) nu sängen. Hoppas vara piggare imorgon igen. Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0