påsk-hare-sliten

Ja, kära värld. Idag har det varit en tröttsam dag. Gårdagens påskpromenad tog kål på mig. Sjuuuukt vad man blir trött av allt! Kroppen var som spagetti idag och jag kände bara för att dra något gsmmalt över huvudet. Trots detta har jag faktiskt överlevt och haft en trevlig dag:-) Sune åkte till Elma och lekte några timmar. Det va no problems. Han hoppade ur skorna och kikade iväg så fort vi kom innanför dörren. Jag och Lillis tog oss en road trip till en inredningsbutik ute på vischan och sedan åt vi lunch på byn. Efter det fick vi storfrämmat från Alingsås! Min gamla klasskompis och hennes sambo. De hade varit på hockeymatch i Leksand igår. Otroligt kul att få besök av trevliga människor:-) nu surfa en stund till. Imorgon fyller syster år.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hälsa Jenny och gratulera! Ska bli spännande och se om hon får ha sin födelsedag i fred...
Kram

Svar: D ska jag göra. Ja d återstår att se...
Anna Petterson

2013-04-01 @ 08:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0