överkörd

Hej. Halvsitter i sängen under täcket och känner att jag lätt kan lägga mig med Sune vid 19-tiden ikväll. Idag har jag inte gjort många knop. Känner mig rätt värdelös och slö faktiskt. Men skit samma. Jag har väl kanske en Anledning. Vid 9 imorse lämnade vid syster på praktiken och Sune hos dagmamman. Vidare for vi till Falun för att låta bilen pimpas yterrligare en aning med dekaler. Jag och E fick låna en bil under tiden och hälsade på goda vänner. Sedan en lunchpaus och upphämtning av bilen igen. När vi kom hem så stensomnade jag och blev väckt efter två Tim. Jag är fortfarande helt slut:-( irriterande! Nu ska jag köra ut Jenny till löpträning( första gången hon är med) det är ett gott motionsgäng här i Säter son springer ett par ggr i veckan. Kolla in simmacyklaspring på nätet. Nu kisseliss på toan innan utgång i kylan. Blääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0