nattuggla

Hoj. Va trött nu ikväll och kröp ned med Sune kl 20. Vi läste bok och myste, sedan somnade han. Mamma pappa och syster satt uppe, så efter art jag blippat klart på telefonen, satte jag mig hos dem. Vi stängde av tv:n och pratade ist. Himla mysigt. Jag åt två apelsiner, men hade velat tömma hela skålen. Sjukt gott!! Nu har alla lagt dig i sina sängar. Vi har haft en trevlig dag här och den blev ännu bättre när vi fick höra av Emil att han vann idag:-) sååå himla stolt över honom! Han har haft en tuff start, men nu verkar det gå åt rätt håll igen. Kolla in www.emillindgren.com imorgon kör de tävling igen och vi håller våra tummar hårt. Själv va jag på mvc och allt såg fint ut, hade något dåligt järnvärde bara. God natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0