lycklig,lycklig

Hej hopp! Idag har det varit en himla mysig och trevlig dag. Emil kom hem vid 9 imorse:-) vi var hemma och tog det lugnt. Sune och Emil hade kvalitetstid i källaren(då brukar se mecka lite) jag kokade torsk med ris, äggsås och rivna morötter till. Vi vilade alla tre middag och på em. För vi en sväng till Borlänge. Syster var också med. Där körde vi den stackars smutsiga bilen genom tvätten och för vidare till kupolen. I barnaffären hämtade vi ut den nys barnvagnen!!! Jag är eld och lågor, medan Emil typ himlar med ögonen. Men om man vänder på det. Tänk om d hade varit en sprillans ny skoter, lr en porsche. Vem skulle va tokglad då??:-) jag är sjukt lycklig över vår nya vagn och imorgon ska jag bädda fint i den. Kolla in baby jogger city versa i den röda färgen om du e nyfiken. Sedan tog vi en pizza innan vi för hemåt Säter igen. Sune sover och Emil sitter vid köksbordet. Dopingfolket kom och knackade på för en stund sedan. Nu e d pissprov och blodprov för hans del innan det blir läggdags. Jag ska ligga och drömma mig bort en stund innan jag ska sova. Har en målbild framför mig då jag går med bebis in till byn, i den nya vagnen. Hi,hi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0