familjelördag

Hoj. La mig just i sängen. Idag har varit en trevlig och sällskaplig dag:-) I like!! Imorse bakade jag och Sune puzzabullar, medan syster sov och Emil va ute å sprang. Snacka om kontraster! Sedan åkte vår lilla familj på tre, till pulkabacken. Där var det 5-års kalas, med bla. bobåkning och korvgrillning. Det var strålande sol även idag och i skogskanten även ganska vindstilla. Jag fokuserade på att äta och prata med de trevliga föräldrarna, som även dem har sina barn hos Dagmamman. Efter var det dags för middagsvila och när den var avklarad så kom "kalasbarnet" Elma hit och lekte några tim. Lillis (min lillasyster) bjöd på god mat ikväll och vi kikade även en stund på fångarna på fortet. Haft en aning värk i magen ikväll, men typiskt så blev d inget mer med det... Fått plockat i ordning i tvättstugan och dammsugat, så nu e d med klart:-) får se om d blir en lugn natt. Jag hoppas inte;-) ha d fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0