bara jag

Hoj!! Idag har jag umgåtts med mig själv. Det är inte ofta som jag gör det. Efter att jag lämnat Sune hos dagmamnan, så kikade jag in hos hennes granne. Där bor en nyfunnen vän med sin sambo, 2-åriga dotter och deras bebis. Lilla,lilla bebisen var 46 lång och vägde ca 3kg. Såååå himla plutteliten och söt. Tänk att vi också har en sådan liten snart!! Efter en stund hos dem satte jag mig i bilen och funderade på att åka en loppisrunda. Blev sjukt trött efter någon minut bakom ratten och styrde hemåt. Somnade ett par timmar, åt lunch och tog en sväng på byn. Hittade en vacker svart klänning att ha på mormors begravning på lörd. Den är i trikåtyg och framhäver tjocka magen:-) får ju passa på nu innan bebis e ute och magen ser ut som en gammal punkterad pruttkudde. Var även inne en sväng på röda korset och donerade några bullar(jag och Sune bakade bröd, vanilj-och kanelbullar igår kväll) i em. Har vi packat och Jenny har gjort en god pastasallad. Jo!!!! Jag har ringt till babyproffsen och tingat en barnvagn:-) det är en baby jogger city versa. Den i rött:-) vi ska hämta den i slutet av nästa vecka. Hi,hi:-) god kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0