ännu en dag...

Ännu en dag som passerat. Denna dag har jag varit vansinnigt trött. Mycke värre än igår. La mig just och nu börjar en äcklig halsbränna bråka med mig. Ja,ja, d kunde varit 100 ggr värre. Jag har ju som sagt mått oförskämt bra hela ( lr nästan, för den håller ju fortfarande på) graviditeten. Jag är nästan glad att jag mår sisådär och inte känner mig helt på topp längre. Skäms ju när man pratar med andra blivande/nyblivna mammor, som mått skit ända sedan stickan visade
+. Nu nana. God natt! Jo, förresten svärmor var här idag med saxen i högsta hugg och snofsade till mina killar i frissen. De är ännu finare nu:-)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu hoppas jag den kommer idag! Jag har ju satsat en tia på tisdag den 26:e! Upp och hoppa nu Anna!

Kram

ps. Blev det Nicko-frisyr för Sune?!?

Svar: Hi,hi, än är inte den 26:e slut;-) nä, Sune fick.inte nicofrisyr:-)
Anna Petterson

2013-03-26 @ 08:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0