underbara säng!!

Ligger i sängen nu. Ska bli så gott att sova i den inatt. Har ju sovit hos olika vänner under de senaste dagarna. Varit väldigt trevligt. Julen har med varit trevlig. Den bästa på länge. Underbart nu när Sune är så stor och tycker det är spännande med tomten. Jag blir också som ert barn på nytt och det är en mysig känsla:-) En mindre mysig känsla är att jag from. Nu är totalt arbetslös, förutom en dag i veckan som jag ska jobba ideellt för röda korset och hjälpa till i en loppisaffär. Förutom det ska jag fortsätta leta och söka jobb. Men ven sjutton vill ha en höggravid hormonstinn kvinna med foglossning, som nu börjat.... Blir spännande att se om någon nappar:-) over and out. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0