seg i skallen

Sitter under filten i soffan och kikar på masterchef. Älskar matlagningsprogram!! Lämnade Sune hos dagmamnan 7.30 och för vidare till sjukgymnastiken, för ett vattengymnastikpass. Kl 12-18 ska jag jobba ideellt på röda korset i stan. Ska bli spännande, men gillar ej att umgås med folk när jag är snorig i snoken. Känner mig ofräsch. Inatt hade jag och Sune fest. Han vaknade flera gånger och hade ont i magen.(Haft problem sedan födseln med hård mage) för att få igång den så fick han en shot med laktulos och ett gäng pepparkakor. Vi spelade musik och hoppade/dansade en bra stund för att få igång stackars magen. Inget toabesök men en hel del illaluktande pruttar. Vi båda deckade med lampan på och när klockan ringde vid sju, var det inte kul att gå upp. Ni får ha en fin dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0