pissnatt

Hej. Inatt har det inte blivit så mycket sömn. Jag har varit uppe och kissat ca 7ggr. Puh. Nu sitter jag och stoppar i mig nykokta makaroner och korv stroganoff. Har även gjort stuvade makaroner till Emil. Det är första gången, så får se om d blir godkänt... Efter maten ska jag ta en dusch och sen GÅ till röda korset. Jobba där idag. Emils idé att jag ska gå och vi är inte helt överens på det planet. Imorgon verkar det som om vi får våran nya bil. Emil har trampat så bra och ligger numer 12:a på världsrankingen:-) jag e stolt!! Mitsubishi kommer sponsra honom med en pick up. Jag bekymrar mig mest hur jag ska ta mig upp i den... Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0