Några kort

Hej! Jag fick ju ett ryck och målade om mitt och Emils sovrum häromdagen. Från rosa till grönt. Vi blev väldigt nöjda med resultatet. Här före
Och här efter. Tänkte ha ett skötbord i hörnet. Köper nog en gammal byrå och fixar till. Då kan man förvara bebiskläder i den med.
< Suneplutt
Jag har småpysslat lite med. Här en prinsesstavla.
Idag har jag fortsatt med städröj. Känner att jag vill få ordning på saker och ting innan bebis kommer. Imorse stod vågen på 70kg, så nu har jag gått upp 10 kilo. Jag mår helt ok, men börjar bli lite trötter i både kropp och skalle. Jag, Emil och Sune åkte en sväng till Borlänge igår och kikade bl.a på barnvagnar. Jag blev dökär i en vagn! Som typiskt va dyr:( Någon som vill sponsra mig?? =) Emil sa att man inte kan bli kär i en barnvagn, men det kan man visst så det så! Trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fint Anna! Jag älskar ju iofs allt som är grönt!
Rosa också men hela väggar kanske blir lite väl mycket...
Vilken vagn är du kär i?

Kram

Svar: Tack,tack:-) jag blev kär i en ny och alltför dyr vagn. Kanske Allebike vill sponsra lite??;-) jag kan lätt ha eran logga på den! Baby jogger city versa gt. En cool vagn som har sittdel åt båda håll. Stor korg under som tar 9kg. Lätt att följa ihoo. Hjul som e som mtb-däck tubeless:-) Tom. Emil tyckte den va riktigt cool. Han fattar inte hur man kan bli kär i en vagn. Men säg mig hur många karlar som inte faller för en fräsch cykel;-)
Anna Petterson

2013-01-15 @ 12:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback