Grattis Nunisen!

Hej och snart god natt. Sune ville sova mellan oss inatt och var gör man inte förr sin son sim fyller år. Han somnade alldeles precis nu och jag snart... Idag har grabben fyllt tre år och det har vi firat med ett ordentligt kalas. Jag hade bjudit in ca 15 Pers och gjort storkok på min fisksoppa och till det åt vi vitlöksbröd. Soppan verkade uppskattad och det är kul. Sune och Farmor Ulla hade bakåt en kanonfin-och jättegod traktortårta med släp och en lite mindre med Sunes namn på. Alla verkade hå en trevlig stund o h jag stortrivdes!! Alltid mysigt med folk i närheten. Varken Emil lr vänner vill bo i kollektiv, men kanske jag kan göra der när jag blir pensionär, eller kanske borde söka till någon såpa...som typ farmen lr nåt... Emil sa iaf. Att nu får vi nog vänta med storbjudning ett tag....jag tänkte att något gott till påsk kanske...iofs. är jag beräknad att föda på skärtorsdagen, så det kanske får vara obestämt... Men 23 maj på min födelsedag kanske!! :-) vi får se. Projekt framöver blir nog lättare inredningsgrejer. Typ måla och så... Kort från idag kommer om ett tag. Natti

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej på er, försökte ringa idag för att sjunga för Sune men det var ingen som svarade. Hoppas att han haft en riktigt härlig treårsdag! Skickade upp ett paket tidigare i veckan, har det kommit fram?

Kram

Svar: D har kommit:-)
Anna Petterson

2013-01-20 @ 22:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0