Fina kort

Sune och kompis Elma
Söta Elma
Sune öppnar paket på sin födelsedag 07.15
Fina traktortårtan som Sune och hans Farmor bakat
Pappa Emil och Sune på 3-års kalaset Mamma Wengelin i bakgrunden.
Jag och min pyssel-och bakvän Irma
Sune och Irma knådar deg
Mina allra första cupcakes
Egenfixad ros och självplockade hallon från i somras.
Underbart goda pizzabullar!
Kan inte säga mer än att jag är väldigt stolt över kreationerna. Igår efter vi bakat klart, så for jag en sväng till kupolen ,med familjen. Där köpte jag en muffinsplåt och formar. Funderar tom. på att baka med Sune idag:) Till kvällsmat gjorde jag en god smoothie på yoghurt, mjölk, hallon och röda vinbär.
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jättefina cupcakes! Och jättefina barn!

Har du förklarat för Irma hur det kommer att bli? 14 års ålders-skillnad, det är precis som du & jag Anna...
En vän för livet alltså!

Puss


Svar: Tackar,tackar:-) nä, jag vill inte skrämma Irma. Hon kanske inte alls vill va min vän i typ 15 år... Men mellan dig och mig har d ju gått bra;-) älskar dig min vän
Anna Petterson

2013-01-22 @ 13:08:52
Postat av: Syster

Första kortet på Sune å Elma är ju så himla gulligt, så söta båda två!! :) De andra korten är också fina såklart men det första är såå sött :)

Svar: Ja barnen e jättefina:-) det skiljer nästan exakt två år mellan dem. Han ser så liten ut :-)
Anna Petterson

2013-01-24 @ 16:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0