Bamsegympa

Full rulle idag med! Aningen orolig över att jag bara vips en dag kommer på att jag helt plötsligt har två barn och börjar fundera på hur det gick till. Jag har så mycket att göra nuförtiden, att jag liksom kan förstå hur pensionärer hela tiden är upptagna. Fast jag inte jobbar längre, utan tar ut föräkdrapeng from. Idag, så har jag häcken full. Men håg e inte ledsen för det, snarare tvärtom. Jag mår bra av att ha någea tider att passa, att ha små projekt och inbokade fikamöten på byn:-) Imorse för Emil ut på en långrunda på cykeln. Kl 10.00 infann sig Sune och Jag på bamsegympa. Störtkul! Det vae ca 20 barn respektive förälder/föräldrar och det var high life:-) Imorgon ska jag lämna Nunisen hos dagmamman och själv åka vidare på vattengympa. Nu sova sängen. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0