upprustad

Tjo. Idag har jag lagt några tim på mig själv. Jag är otroligt glad över detta. Ett besök hos frisören utan minsta stress tog några tim och resulterade i ett resultat jag blev nöjd med:-) kort kommer en annan dag. Efter frisssan, för jag vidare till tandläkaren för en årlig besiktning. Jag går alltid gått en gång per år, men nu hade jag ej varit där på 2.5.,ändå positivt då man får ca 300:- rabatt/år om man är under 30 bäst. Det blev endast ett kalas på 80 spänn:-) inatt när jag varit på toa och skulle lägga mig igen, hände något med revbenen på v sida. Jag fick sjukt ont och fick lov att palla upp mig med kuddar i soffan, efter att ha tagit 2alvedon. Måste fått någon nerv i kläm... Kan ej ta djupa andetag, hosta lr ligga på den sidan. Men va 17!! Föda barn e säkert 100ggr värre! (Sune e född med planerat snitt) nu sova...

Kommentarer
Postat av: anki

F*n vad vi saknar er här nere!!!!!
Hoppas allt är på topp!!! O hälsa Emil o Sune så jättegott!!!

Svar: Gulliga ni e:-) allt e på topp. Jag e smällgravid och Emil vann på Cypern idag. Hoppas allt e bra med er också/kram
Anna Petterson

2013-03-01 @ 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0