upp och ned

Tjo. La mig just. Finns inte mycket krut i denna kropp efter 20.00 . Fast ska jag vara helt ärlig, så är jag numer trött efter 17.00. Idag har vår kära son haft ett minst sagt upp-och nedhumör. Han har varit glad, arg, sur, otrevlig, ledsen mm. Men sånt är väl livet i allmänhet. Man kan inte alltid vara på topp. Kl 10.00 infann vi oss iaf. På bamsegympan med ett tiotal andra barn och föräldrar. Sune sprang för glatta livet och ville helst inte stanna någon gång:-) Han och de andra barnen skulle gå och balansera en ärtpåse på huvudet. Jag var mäkta imponerad, då han var i totalfokus och inte tappade den en endaste gång( nog ärvt av pappa) väl hemma hade jag tagit upp köttfärsås, dom vj bar kunde värma på och koka pasta till. Jag är fast besluten över att fylla vår frysbox med diverse maträtter och bakverk den närmaste tiden. Sååååå skönt att slippa stressa med matlagning! Sammanfattat en helt ok dag:-) god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0