Tack Göteborg

Hoj. Jag och syster har just kikat klart på gladiatorerna. Jag har aldrig tyckt att Göteborgare e vidare snygga, men ly ikvälk fick vi se en snygg karl. Tack Gbg och tack för att ni tar med en karl i gladiatoretna som ser genomtränad ut. Här snackar vi både över-och underkropp. Plus snygg friss, fräscha tänder och manlig skäggstubb. Precis som min älskling:-) som dock inte skulle dö av mer muskler på överkroppen, men som skulle bli långsammare på cykeln. Och d vill vi inte!! Skönt att se en karl som inte bara pumpat överkroppen och låtit de stackars benen se ut som på en vandrande pinne. Jädra coolt med någon med kraft i benen! se och lär grabbar. för övrigt har vi haft en fin och lugn dag. Sune har hjälpt mig städa skafferiet och ännu en grej på listan sim jag kan bocka av. Har ju några grejer jag vill få gjort innan bebis kikar ut. Trevlig kväll. Ps: Emil, I Love ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0