matat

Hoj. Idag har jag matat familjen, grannen och min kära frysbox.( en sån där stor som mormor alltid hade bla. Glass i ) Sune vaknade inatt med feber och hade lite svårt för att söva ordentligt. Kl 05 vaknade han och vägrade sova mer. jag kan förstå honom. Minns själv när man hade feber. Nätterna kändes hemskt långa, men dagarna var underbara att kika tv och sova på. Iaf. Han blev hemna idag. Även jag och Emil, då han hade en vilodag. Själv har jag haft en toppdag och känt mig otroligt pigg!! Det tog jag till vara på. Mellan 9-12 bakade jag två sorters bröd och äpplemuffins. Till lunch blev det hemmagjord pizza inkl. Pizzasallad. Sedan en välförtjänt och underbar lunchlur med Sune. Nu ikväll har jag kokat 2 olika sorters soppa och bakat muffins med hallon i. De blev sjukt goda!! Sune vart piggare nu ikväll, får se hur natten blir. Emil sover här bredvid, jag är dock fortfarande ganska pigg. Glad över att fått matat frysen med lite mer godsaker:-) målet är att typ proppa den full innan 28/3 då bebis e beräknad. Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0