Många känslor nu

God kväll. Ja, idag har känslor och funderingar avlöst varandra på löpande band. Morgonen började med att jag pussade Emil hejdå. Han är nu i Holland och reser vidare till Cypern på Fred. Nu drar hans säsong igång och det blir mycket särbo-förhållande framöver. På Gott och ont. Visst kommer det bli tufft för mig emellanåt, men självklart blir d minst lika tufft för Emil. Han och Sune kommer inte ses alltför ofta och snart kikar ju även nr 2ut. Vi får göra der bästa av situationen. Som jag sagt förut, så skulle jag aldrig välja ett liv utan Emil och det vi byggt upp. Å då e d ju bara att gilla läget:-) samtidigt kommer ju bb-funderingarna in i bilden. Är han hemma då, lr inte?... Egentligen ingen idé att fundera på det, då inget i världen har ert vettigt svar på detta. Jag har även tänkt mycket på mun Kära mormor sim gick bort för några dagar sedan. Idag blev jag iaf. Lättad över att begravningen redan äger rum den 8/3. Jag och syster kommer åka ned och närvara. Det betyder mycket för mig att få vara med på den. Idag har det bakats och lagats mat igen ,nästan till leda. Falukorv, mos och broccoli till lunch. Pannkakor till mellis och nu ikväll har det bakats muffins och 2 sorters bullar. Trötter nu. Imorgon ska jag försöka chilla de 4tim som Sune e hos dagmamman. Men lovar inget... Nu sova. Fundera och filura en liten stund till. Jo förresten!! Igår ringde de ju från det nyöppnade gymmet här i Säter och sa att jag vunnit högsta vinst. (Skrev på en lista i helgen när vi var på öppet hus) jag vann ju ett årskort!!:-) var där idag, fick en ryggsäck, svettband och en vattenflaska(som om det behövs, då vi har flaskor till förbannelse här) de skulle frysa mitt kort och när jag är redo att börja så hör jag av mig. Ska bli otroligt kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0