nu är det vår!

God kväll. Ligger utslagen på soffan och Sune på den andra med en flaska välling. Dagen idag har varit fantastisk, trots smärta. Men jag får lov att käka alvedon så länge. Efter frukost och morgonmys, klädde jag på mina grabbar och mig själv. ( rädd för mjölkstockning) höll på att dö av värmeslag när jag klev utanför dörren. Vårvinden slog mig på käften, men d var bara skönt:-) med Ebbe i nya vagnen och Sune gåendes bredvid. I full arbetsgubbemundering inkl. Spaden i högsta hugg.(fristads arbetsbyxor och jacka, handskar, svetsglasögon och byggare bob hjälm) ha,ha!! Vi gick en runda på 1,5 tim. Den tar vanligtvis typ 15 min för mig. Tanter med rullatorer så gott som sprang förbi mej:-( helt sjukt. I em. Jag och Sune såg första flugan, fiskmåsarna skränade och sopmaskinen samlade upp gruset på gatorna. Så härligt! Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0