hungrig

Hej. Jag och Ebbe lade oss just. Förhoppningsvis sover han några timmar nu. Det är en väldigt social liten grabb vi har fått(fast med två typ översociala föräldrar, så kanske inte det e konstigt) Han har varit vaken i princip hela em. Och kvällen, förutom att han slumrat till kortare stunder... Innan jag fick Ebbe och innan jag börjat amma, då fick jag höra att man kunde bli glupsk. Det stämmer bra inpå mig, men som tur är så har jag begränsat med tid att äta på. Jag har alltid varit stor i maten och hatat att gå från bordet "nästan mätt" lr "lagom" mätt. Nu är det ej ofta som jag känner mig mätt och skulle så vara fallet, ja då e jag hungrig inom 1-2 tim igen... Nu förstår jag känslan hos Emil(som typ aldrig blir mätt) Om jag bara kan vänja.mig vid "lagom mätt" känslan, då borde jag kunna komma i "form" relativt fort) menar ej Beach 2013 utan snarare bli stark och få tillbaka konditionen. Ny går ögonen i kors på mej. Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0