for real??

Tjo. Halvligger i soffan med rätt ordentlig mag-och mussmärta från och till. Sune sover, syster med och Emil la sig just. Jag ska se tv en stund till och se vad kroppen gör. Hoppas,hoppas! Har för övrigt haft en bra dag. Jag och Jenny var med Sune på säsongens sista bamsegympa idag. Mysigt:-) Trodde aldrig jag skulle vara med alla tillfällen, men oj så fel jag hade. Vi fick iaf. Valuta för pengarna:-) Jag kan varmt rekommendera någon slags gymnastik för små barn. Bra att träna balansen, ha kul med andra, lära sig att lyssna på andra vuxna och även trevligt för en annan. I em. Vart vi bjudna på middag hos svärmor och svärfar. Det blev gött kött med potatis och sås. Mums!! Efter maten tog tag mig faktiskt en kopp kaffe och det var väldigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0